بلاگ

کدام سایز ساعت هوشمند برای من مناسب است؟

کدام سایز ساعت هوشمند برای من مناسب است؟

یکی از چالش هایی که در انتخاب ساعت هوشمند با آن روبرو می شویم انتخاب سایز ساعت هوشمند می باشد اگر نکاتی که در این مقاله به آن اشاره شده است را بدانیم میتوانیم بهترین انتخاب در سایز ساعت هوشمند داشته باشیم.

سایز ساعت هوشمند به چه معناست ؟

ساعت اپل واچ و طرح اپل واچ موجود در بازار از سایز 38 میلی متر شروع و تا 46 میلی متر ادامه پیدا می کند.

در ساعت های هوشمند مربعی به این صورت است که سایز ساعت به فاصله ی عمودی از محل اتصال بند بالا تا محل اتصال بند پایین گفته می شود به طور مثال در ساعت سایز 44 ، فاصله ی عمودی از باالاترین نقطه تا پایین ترین نقطه 44 میلی متر می باشد.

لازم به ذکر است که در ساعت های اپل واچ فاصله دو ضلع دیگر هم 38 میلی متر می باشد.

ساعت هایی با سایز 38 و 42 میلی متر مربوط به نسخه های قدیمی اپل بوده و در بازار به سختی پیدا می شود و ساعت سایز 40 و 44 میلی متر مربوط به اپل واچ سری 6 و ساعت های سایز 41و 45 میلی متر مربوط به ساعت های سری هفت و بالاتر می باشد.

به صورت خلاصه می توان گفت بعد از انتخاب سری ساعتی که قصد خرید آن را دارید با دو سایز مواجه می شوید به طور مثال در ساعت سری 6 با دو سایز 40 و 44 مواجه می شوید حالا با توجه به اندازه ی دور مچ و تصاویر پایین می توانید انتخاب مناسب را داشته باشید.

معنی  Small و Medium وLarge  در بندهای ساعت هوشمند چیست ؟

در ابتدا می بایست بدانیم بندهای سایزهای 38-40-41 یکسان می باشند و بندهای سایزهای 42-44-45 هم یکسان می باشد.

سایز دومی که به صورت  Small و Medium وLarge  ذکر می شود مربوط به طول بند می باشد.بند سایز Large  طول بیشتری نسبت به دو مدل دیگر دارد .به صورت پیش فرض در کارتن های ساعت هوشمند سایز  Large قرار داده شده است. تصویر زیر طول هر بند در هر سایز ذکر کرده است.

امیدوارم مطالب ذکر شده براتون مفید بوده باشه و بتونید انتخاب سایز مناسبی در تهیه ساعت هوشمند خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *